Τα μέλη αποστολής μουσείου ίσως είναι η λύση για τον οργανισμό σας

Τα μέλη είναι ολοένα και πιο σημαντικά για τη μακροπρόθεσμη οικονομική ευημερία ενός μουσείου. Αυτή η μοναδική ευκαιρία για την καλλιέργεια πρόσθετης υποστήριξης φαίνεται να βασίζεται περισσότερο σε μέλη αποστολής πάρα σε μέλη με κίνητρα συναλλαγών.

Τα μέλη και οι συνδρομητές τείνουν να είναι μεγαλύτεροι υποστηρικτές για μουσεία και πολιτιστικούς οργανισμούς από τους γενικούς επισκέπτες. Ειδικότερα, οι συνδρομητές αντιπροσωπεύουν μια πολύτιμη κοινότητα, που φαίνεται να ενδιαφέρεται περισσότερο για την αποστολή ενός μουσείου και πώς θα συμβάλλει σε αυτή, παρά σε προνόμια εκπτώσεων και δωρεάν επισκέψεις. Αυτό ενισχύει τόσο την ανάκαμψη όσο και τη μελλοντική βιωσιμότητα των πολιτιστικών οργανισμών.

Προνόμια συναλλαγών και προνόμια αποστολής

Υπάρχει μια σαφής τάση που λαμβάνει χώρα από την έναρξη της πανδημίας: η «καλή» αξία των μελών αποστολής και των μελών με κίνητρα συναλλαγών.

Η βιομηχανία εξυπηρέτησης επισκεπτών έχει ξεκάθαρο ιστορικό προώθησης παροχών που βασίζονται κυρίως σε συναλλαγές και εκπαιδευτικά προγράμματα. Παράλληλα, εδώ και δεκαετίες, καλλιεργείται η εντύπωση ότι αυτά είναι πράγματι τα μεγαλύτερα οφέλη για να γίνει κάποιος μέλος σε έναν πολιτιστικό οργανισμό.

Εάν τα προνόμια μέλους του οργανισμού σας επικεντρώνονται κυρίως σε οφέλη που βασίζονται σε συναλλαγές (π.χ. δωρεάν είσοδος, εκπτώσεις), τότε μπορεί να αντιμετωπίσετε δυσκολίες στην προσέλκυση μελών «υψηλότερης» αξίας.

Τα μέλη με κίνητρα συναλλαγών έχουν κυρίως προνόμια, όπως δωρεάν είσοδο και εκπτώσεις, ενώ τα μέλη με κίνητρο αποστολής αγοράζουν συνδρομές, κυρίως για συνεισφέρουν στην αποστολή του οργανισμού. Πράγματι, ακόμη και τα πιο παθιασμένα, με την αποστολή, μέλη και δωρητές μπορεί να εκτιμήσουν τη δυνατότητα δωρεάν εισόδου. Ωστόσο, μελέτες δείχνουν πως τα μέλη που συνδέονται με την αποστολή των ιδρυμάτων τείνουν να τα επισκέπτονται λιγότερο συχνά από εκείνα που βασίζονται σε συναλλαγές.

Το κόστος των συνδρομών και η αντίληψη του μέλους – δωρητή

Σε πολλές περιπτώσεις τα μέλη που επιλέγουν το πιο ακριβά προγράμματα συνδρομών είναι εκείνα που αρχίζουν να θεωρούν τους εαυτούς τους ως δωρητές σε έναν οργανισμό. Με άλλα λόγια, αντιλαμβάνονται τη συνδρομή τους ανάλογη μιας άτυπης χορηγίας παρά μιας ανταλλαγής αγαθών. Το γεγονός ότι η συμμετοχή τους υποστηρίζει αυτό που κάνει και πρεσβεύει ο οργανισμός μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερο όφελος.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οργανισμοί με μεγάλο αριθμό μελών αποστολής μπορούν εύκολα να τα μετατρέψουν σε δωρητές, εξασφαλίζοντας σημαντική φιλανθρωπική προσφορά. Επομένως, είναι σημαντικό να δείξετε πως ο οργανισμός σας εκτελεί την αποστολή του, εξυψώνει την κοινότητά του και δημιουργεί αξέχαστες εμπειρίες.

Αντιθέτως, αν προωθείτε κυρίως οφέλη που βασίζονται σε συναλλαγές, τότε ο δρόμος της ιδιότητας μέλους μπορεί να είναι πιο δύσκολος για την ευημερία σας. Αυτή μπορεί να μην είναι μια απλή διεργασία. Η καλλιέργεια μιας βάσης μελών με γνώμονα την αποστολή είναι μια στρατηγική που απαιτεί χρόνο, προσπάθεια και προγραμματισμό.

Το πωλητήριο του Museum of Modern Art, Νέα Υόρκη | Πηγή: aiden patrissi / Unsplash

Ο κρίσιμος σύνδεσμος μεταξύ των μελών και του λιανικού εμπορίου μουσείων

Η μουσειακή εμπειρία αποτελεί ένα σύστημα κινήτρων, αντιλήψεων και επιρροών. Το λιανικό εμπόριο είναι σημαντικό για τα όλα τα μέλη και εκείνα είναι σημαντικά για το λιανικό εμπόριο.

Αυτές οι πληροφορίες είναι μια πρόσκληση, με γνώμονα τα δεδομένα, για συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων λιανικής πώλησης και ομάδων μελών/φιλανθρωπικών ομάδων. Επομένως, όχι μόνο υπάρχει η προοπτική για περισσότερες πωλήσεις, αλλά προκύπτουν επίσης ευκαιρίες για πρακτικές, που θα ενισχύσουν ολόκληρη τη στρατηγική μακροπρόθεσμης δέσμευσης ενός οργανισμού.

Σε ένα γενικότερο πλαίσιο, τα μουσεία επικεντρώνονται εκ νέου στην οικοδόμηση των κοινοτήτων υποστήριξης μέσω της ιδιότητας μέλους και το λιανικό εμπόριο μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση τους. Μελέτες δείχνουν πως ο κύριος λόγος για τον οποίο τα μέλη δεν έχουν ανανεώσει τη συνδρομή τους είναι απλώς επειδή σκοπεύουν να το κάνουν κατά την επόμενη επίσκεψή τους.

Έτσι, η λειτουργία ενός πλήρους και καλά προβεβλημμένου πωλητηρίου μπορεί να βοηθήσει τα μέλη να επιστρέψουν. Ακολουθούν κάποια δεδομένα για τη λειτουργία του πωλητηρίου και την ευεργετική σύνδεση που μπορεί να έχει με τα προγράμματα συνδρομών του μουσείου σας:

Οι εκπτώσεις στο λιανικό εμπόριο περιλαμβάνονται συχνά ως όφελος σε πολλά προγράμματα μελών.

Μύθος: Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι οι «εκπτώσεις μόνο για μέλη» είναι σχεδόν ασήμαντο όφελος. Τα μέλη εξετάζουν οφέλη, όπως η υποστήριξη του οργανισμού, η δωρεάν είσοδος, η προτεραιότητα πρόσβασης και πώς οι ίδιοι θα συμβάλουν στην αποστολή του μουσείου. Σχεδόν το 1/4 των μελών έχουν αλληλεπίδραση λιανικής. Αντί να υποθέσετε ότι είναι εκεί για την έκπτωση, σκεφτείτε ότι αυτές οι αλληλεπιδράσεις μπορεί να είναι ένα σημαντικό σημείο επαφής για την ενίσχυση αυτής της κοινότητας υποστηρικτών.

Τα μέλη κάνουν αγορές λιανικής υψηλότερης αξίας

Αλήθεια: Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα μέλη ξοδεύουν περισσότερα χρήματα ανά συναλλαγή στο πωλητήριο απ’ ό,τι τα μη μέλη! Αυτό το ποσό λαμβάνει υπόψη τυχόν εκπτώσεις που προσφέρονται ως πλεονέκτημα συνδρομής.

Καθώς ο κλάδος μας εργάζεται για να διευρύνει το κοινό διατηρώντας τη συμμετοχή, τα μέλη και οι υποστηρικτές μας μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση αυτής της ανάπτυξης. Οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να συνεισφέρουν τόσα πολλά μόνο για μια έκπτωση ή δωρεάν είσοδο.

Αλλά για την ευκαιρία να εξυψώσουν τις κοινότητές τους, να δώσουν σε κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό τους, να δημιουργήσουν μια κληρονομιά με ουσιαστικές αναμνήσεις ή να εμπνεύσουν άλλους; Αυτές είναι πιο ανεκτίμητες συνεισφορές.

Αφήστε ένα σχόλιο...

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Scroll to Top