Χριστούγεννα στο μουσείο: Δημιουργήστε ψηφιακά δώρα για το πωλητήριό σας

Τα ψηφιακά δώρα έχουν αναδειχθεί ως μια σύγχρονη και ευέλικτη επιλογή δώρου που επιτρέπει στον αποδέκτη να έχει πρόσβαση σε μια ποικιλία υπηρεσιών, συνδρομών και εμπειριών. Αν δε διαθέτετε εορταστικούς κωδικούς στο πωλητήριο σας και θεωρείτε πως δεν υπάρχει χρόνος, το Museal σας ετοίμασε μια λίστα με εφικτές επιλογές για να προλάβετε την αγοραστική κίνηση των ημερών!

Τα ψηφιακά δώρα προσφέρονται και λαμβάνονται άμεσα μέσω διαδικτύου, καθιστώντας τα ιδανικά για ανθρώπους που επιθυμούν κάτι διαφορετικό. Ωστόσο, ανάλογα με τον τύπο τους, μπορεί να υπάρχουν και εναλλακτικοί τρόποι χρήσης, όπως αν θελήσετε να τα εκτυπώσετε.

Προτάσεις για ψηφιακά δώρα από μουσείο:

Masterclass: Παρέχετε πρόσβαση σε μοναδικά μαθήματα από ειδικούς σε διάφορους τομείς, όπως τέχνη, ιστορία, μουσική και πολλά άλλα που σχετίζονται με το θέμα του μουσείου σας. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τον αποδέκτη να εμβαθύνει σε ένα πεδίο που τον ενδιαφέρει και να μάθει νέες πληροφορίες, γνωρίζοντας καλύτερα εσάς και το μουσείο σας.

Ψηφιακές εικόνες για στάμπες

Δημιουργήστε ψηφιακές εικόνες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για εκτυπώσεις σε ρούχα ή αξεσουάρ. Μια δημιουργική επιλογή που θα βάλει το μουσείο σας «στην ντουλάπα» κάθε λάτρη του πολιτισμού.

Εκδόσεις από προηγούμενες εκθέσεις

Προσφέρετε ψηφιακές εκδόσεις από προηγούμενες εκθέσεις του μουσείου. Με αυτό τον τρόπο εκθέματα που ίσως τώρα είναι αθέατα θα έρθουν στο προσκήνιο και θα μπορεί πλέον κανείς να απολαύσει την τέχνη και την ιστορία από το σπίτι του.

Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά

Πολλά μουσεία κάθε χρόνο δημιουργούν πολύ ενδιαφέροντα και ψυχαγωγικά προγράμματα για παιδιά. Αυτή είναι μια πολύ καλή επιλογή δώρου, όχι μόνο για τα ίδια, αλλά και ως δώρο σε γονείς που μπορεί να μη γνωρίζουν τις δράσεις σας.

Εισιτήρια για συνέδρια ή σεμινάρια

Αν ήδη έχετε προγραμματίσει κάποια από αυτές τις εκδηλώσεις στο μουσείο σας, τότε σίγουρα πολλοί θα ήθελαν να κάνουν ένα τέτοιο δώρο σε κάποιο συνάδελφο. Με αυτό τον τρόπο νέοι επισκέπτες θα γνωρίσουν τους χώρους σας και ίσως επιστρέψουν για κάποια άλλη δράση.

Ετήσια συνδρομή μέλους

Η αύξηση πωλήσεων των συνδρομών είναι συχνά πονοκέφαλος για το προσωπικό του μουσείου. Εντάσσοντας την ετήσια συνδρομή ως δώρο θα υπενθυμίσετε στο κοινό σας τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επωφεληθεί από τις υπηρεσίες σας. Μια συνδρομή μπορεί να παρέχει πρόσβαση σε προνόμια, εκθέσεις και ειδικά events. Τέλος, είναι ιδανική για όσους θέλουν να διατηρήσουν μια συνεχή επαφή με το μουσείο.

Προσωποποιημένες ευχετήριες κάρτες

Δημιουργήστε ειδικές και προσωποποιημένες κάρτες με εικόνες από τις συλλογές του μουσείου. Επιλέξτε τα δημοφιλέστερα και συναφή με το πνεύμα των Χριστουγέννων εκθέματα ή άλλα τεκμήρια από τη συλλογή σας.

Ψηφιακά ημερολόγια

Ομοίως με την προηγούμενη επιλογή, μπορείτε να δημιουργήσετε ημερολόγια με φωτογραφίες εκθεμάτων ή μέρη από το αρχειακό υλικό του μουσείου. Αυτό θα προσφέρει μια συνεχή ροή πολιτιστικής έμπνευσης στο κοινό σας για όλο το έτος.

Εισιτήρια εισόδου στο μουσείο

Προσφέρετε ψηφιακά εισιτήρια στο μουσείο έτσι ώστε οι παραλήπτες αυτού του δώρου να απολαύσουν από κοντά τις εκθέσεις και τις συλλογές σας. Μπορείτε να το πουλήσετε μεμονωμένα ή συνδυαστικά με κάποια άλλη επιλογή από αυτές που αναφέρονται εδώ.

Εξειδικευμένες εμπειρίες one-to-one ή για small group

Σκεφτείτε να προσφέρετε μια υπηρεσία εξειδικευμένων εμπειριών, όπως περιηγήσεις σε εκθέσεις ή ξεναγήσεις στους αθέατους χώρους του μουσείου σας. Μη ξεχνάτε πως η εμπειρία της εξερεύνησης σε ένα αγαπημένο μουσείο μπορεί να αποτελεί όνειρο για πολλούς.

Η υλοποίηση ψηφιακών δώρων απαιτεί τη χρήση διάφορων λογισμικών ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες και τα ψηφιακά προϊόντα που θέλετε να προσφέρετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Canva για τη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου, καθώς είναι εύκολο στη χρήση για τη δημιουργία γραφικών, καρτών ή ημερολογίων.

Χριστούγεννα στο μουσείο: Δημιουργήστε ψηφιακά δώρα για το πωλητήριό σας
Πηγή: Annie Spratt / Unsplash

Προωθώντας αποτελεσματικά τα εορταστικά σας προϊόντα

Η δημιουργία αλλά και η προώθηση ψηφιακών δώρων από ένα μουσείο μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Πολλά μουσεία εν όψει των εορτών χρησιμοποιούν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, δημιουργούν ειδικά πακέτα δώρων, και αξιοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να προωθήσουν τα ψηφιακά τους προϊόντα.

Ανάλογα με τις ανάγκες σας, μπορεί να είναι απαραίτητη η χρήση ενός ή περισσότερων από αυτά τα εργαλεία και πλατφορμών. Φυσικά, αυτό θα εξαρτηθεί από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα θελήσετε να παρέχετε στο κοινό σας για την εορταστική περίοδο.

Αν διαθέτετε ιστοσελίδα, δημιουργήστε έναν χώρο στην αρχική σελίδα του ιστοτόπου όπου είτε θα προβάλλετε την εορταστική σας σειρά είτε θα έχετε μια προωθητική εικόνα call-to-action. Από εκεί ο χρήστης θα μπορεί να οδηγείται στη σελίδα του e-shop σας για να τα αγοράσει. Εναλλακτικά, εμφανίστε αυτή την εικόνα με ένα pop-up παράθυρο.

Στην περίπτωση που έχετε blog, συγγράψτε ένα άρθρο που θα παρουσιάζει με έντεχνο τρόπο τα προϊόντα και θα ενημερώνει το κοινό σας για τις επιλογές που έχει. Ακόμα, χρησιμοποιήστε το Meta for Business (για Facebook και Instagram) για να δημοσιεύσετε εικόνες που θα προβάλλουν τα νέα σας προϊόντα ή ακόμα ετοιμάστε ένα Highlight (στο Instagram) που θα τις συγκεντρώνετε όλες.

Τέλος, μην αμελήσετε να ενημερώσετε μέσω newsletter το κοινό σας αλλά και τα ΜΜΕ για ό,τι και αν αποφασίσετε να λανσάρετε αυτά τα Χριστούγεννα. Το κοινό πάντα αναζητά ευφάνταστα και πρωτότυπα δώρα μέχρι και την τελευταία στιγμή.

Αφήστε ένα σχόλιο...

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Scroll to Top